Nelinpelin kesämiitti 2017

Nelinpelin tapahtumainfot ja muut tärketä tiedoitukset.
Zale
Name: Timo
Live: Zaleraa89
PSN: Mateeus89
Steam: Zale

05 Jun 2017, 18:05

Sen verran odotellut 4p:n synttäreitä ja miittiä, että pitihän sitä alustavasti ilmoittautua. Jos on autokyytiä Helsingistä (tai edes pk-seudulta) ja takaisin, niin silloin etenkin olisin valmis lähtemään.

Napalm

06 Jun 2017, 13:18

Semmonen miitti kyytiketju olisi tarpeen.
Image

Kampanius
Steam: Kampanius

06 Jun 2017, 13:33

Vuosia miettinyt että pitäis lähteä miittiin ja nyt natsas ajankohtakin joten eiköhän rokata kullit ulkona.
Rollosta ois näillä näkymin idea ajella perille asti joten matkalta voin muutaman maurin napsia kyytiin.

Just kuuntelin uusinta podcastia ja Jason meinas jättää Descentin kotiin. Itse mietin että tämähän on loppuaamun villeintä menoa joten otan tuon oman full tuunatun version mukaan (lisäosan setit on lyhyempiä) kerta autoon mahtuu.

Juzu
Name: Juha Lehtonen

06 Jun 2017, 15:13

Itselläkin monta vuotta tehnyt mieli osallistua miitteihin mutta ei oo oikein natsannut aikatauluihin, nyt osui juuri oikeaan saumaan tämä miitti :)

Mynämäeltä olen lähdössä matkaan, kimppakyyti on mahdollinen jos tarvetta ilmenee 8-)

raina
Website: http://raina.kapsi.fi/
Steam: Luoti-Lasse

06 Jun 2017, 15:59

dm (ei se kauppa) wrote:
05 Jun 2017, 17:16
Saatan ehkä saada auton käyttöön, mutta jos julkisilla päädyn tulemaan, niin pitääkö loppumatka taittaa kävellen/taksilla? :D En nyt muista oliko tuosta puhetta podcastissa.

Niin ja kiinnostaako ketään pelata stepmaniaa? Mulla on tollanen tanssimatto mallia prisma--50e, et jos joku tuo sille kaverin, niin voidaan tykitellä dueleita (olen aika huono matolla, näppis tutumpi). Entä löytyykö tuota varten hdmi-telkkaria tai äänentoistoa?
Lopullisen osallistujajoukon kesken ois varmaan hyvä perustaa jotain wadappiryhmiä a) logistiikalle sekä b) älämölölle, jotta a) toimii paremmin. Vajaita kyytiseurueita voisi sitten mahdollisimman tehokkaasti täydentää julkisilla naisilla ja miehillä loppusuoraa varten.

Ja, tällanen löytyy:
Image

Jokuaga
PSN: Jokuaga
Steam: Mr. Donkeyballs

06 Jun 2017, 16:46

raina wrote:

Lopullisen osallistujajoukon kesken ois varmaan hyvä perustaa jotain wadappiryhmiä a) logistiikalle sekä b) älämölölle, jotta a) toimii paremmin. Vajaita kyytiseurueita voisi sitten mahdollisimman tehokkaasti täydentää julkisilla naisilla ja miehillä loppusuoraa varten.
Jotain tommosta. Aikaahan tässä on vielä melkein 2kk, joten kiirettä ei ole. Voitaisiin aloittaa kyyditysten sumpliminen hissukseen kun varmat osallistujat on selvillä (= kukin saa sen oman osansa majoituksen kuluista hoidettavakseen) ja sitten vaikka Heinäkuun alkupuolella pistää täysi höyry päälle. Silloinkin on vielä useampi viikko aikaa.

dm (ei se kauppa)
Steam: dm Gold Pro Plus Deluxe Edit.

07 Jun 2017, 14:38

raina wrote:
Ja, tällanen löytyy: (impact_dance_pad.jpg)
Joo mulla just sama. Kuuntelin tossa podcastin alkua ja voi olla aika nihkeää, jos ei löydy telkkaria tai vastaavaa. Toisaalta, onko Stepmania tarpeeksi analoginen tapahtuman teemaan? Entä sointuuko pohkeita kramppaava gabber seesteiseen järviympäristöön?

psaijai
Site Admin
Website: http://www.psaijai.net
Name: Jani Kärkkäinen
Live: psaijai
Nintendo: psaijai
PSN: Meowtaru
Steam: psaijai

14 Jun 2017, 11:33

Tarkempaa tietoa paikasta ja maksuohjeita tulossa sunnuntai-iltana! Ennakkoilmoittautumisten perusteella erittäin hyvin on tulossa porukkaa ja jopa majoituspaikkojen puolesta täyteen. Kiitos jo nyt! Eli malttakaa vielä hetki. ;)

psaijai
Site Admin
Website: http://www.psaijai.net
Name: Jani Kärkkäinen
Live: psaijai
Nintendo: psaijai
PSN: Meowtaru
Steam: psaijai

18 Jun 2017, 22:41

Lomakkeelle nyt sunnuntai iltaan mennessä vastanneille on lähetetty sähköpostiin maksuohjeet ja tarkempaa sijaintitietoa. Mukaan on ilmoittautunut 28 henkeä + Nelinpelin possea. Nyt sitten niitä maksuja tulemaan mahdollisimman pian, niin varmistat paikkasi lopullisesti!

Samu Nikula - sähköpostiosoitettasi ei löydy. Laitatko viestiä mulle sähköpostilla oikeasta osoitteesta psaijai at gmail dot com. :)

Qeki
PSN: moco8noco3

18 Jun 2017, 22:54

Ite oon kyseisenä vkoloppuna Jyväskylässä ralleissa, mutta oisko mahollista tulla pyörähtämään päiväseltään (esim. Launtaina) paikanpäällä, jos vaan sopii? :?:

Post Reply