Star Citizen

Kaikenlainen peliaiheinen keskustelu alustaan tai vuosilukuihin katsomatta.
Post Reply
User avatar
Miika
Posts: 196
Joined: 08 Nov 2016, 17:49

08 Nov 2016, 18:16

Toivottavasti saadaan tälle aihealueelle peliin liittyvää keskustelua. Pelin kehittämisestä tulee viikottain runsaasti materiaalia, joten sinänsä juttuaiheet eivät pitäisi loppua ainakaan kesken.

Tällä hetkellä testattavissa on Star Citizen PU Alpha 2.5.0

Peliin ja sen kehittämiseen liittyvää materiaalia:
- https://robertsspaceindustries.com/comm-link
- https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/videos
- https://robertsspaceindustries.com/comm ... dio-Report

Pelin kehittämistä voi tukea 50€ ja siitä ylöspäin: https://robertsspaceindustries.com/pledge/game-packages

User avatar
Miika
Posts: 196
Joined: 08 Nov 2016, 17:49

09 Nov 2016, 19:36

Tämän viikon tiistaisittainen lore-teksti käsittelee aihetta Bounty Hunting - TRACKER: Mentorship Program
Tähänastiset lore-tekstit löytyvät e-kirja muodossa täältä.

Keskiviikkoisin julkaistava ohjelma vaihtuu Loremaker's Guide to the Galaxy ja Bugsmashers välillä.

Viime viikolla oli loren vuoro, jossa esiteltiin CitizenCon Procedural Planets v2-demosta tuttu tähtijärjestelmä Leir (kartta)


User avatar
Miika
Posts: 196
Joined: 08 Nov 2016, 17:49

10 Nov 2016, 23:03

Star Citizenin pelimoottorin legacy-koodi ollaan vaihtamassa uusiin toteutuksiin (StarEngine; Item System 2.0, Star Network, jne.) ja tähän liittyen ilmenee kaikenlaisia bugeja. Mark Abent esitteli eilen Bugsmashers episode 36 korjauksen yhteen tällaisista ongelmista.

Viikon Around the Verse:

"Our Los Angeles studio is the focus of this week’s Around the Verse. Chris Roberts and Sandi Gardiner host a super-sized episode featuring an update on the progress of 2.6, an extensive look at current Engineering tasks, and a special edition segment on the revamped character pipeline. Learn more at http://www.robertsspaceindustries.com."


User avatar
Miika
Posts: 196
Joined: 08 Nov 2016, 17:49

11 Nov 2016, 17:35

Viikoittainen Reverse the Verse live-stream tulee aina perjantaisin, jossa voi kysyä pelin kehittäjiltä saman viikon torstain Around the Verse -ohjelmaan liittyviä kysymyksiä.



http://imperialnews.network/2016/11/rev ... 3-summary/

Eilinen AtV oli kyllä erittäin hyvä. Hienoa nähdä, että tilojen ilmanpaine ja koostumus mallinnetaan myös, koska se tuo moniin pelin osa-alueisiin tärkeän ja mielenkiintoisen lisän.

Weekly sneak peek: Behring MSD683 - "Marsden" missile rack (Behring Applied Technology)

User avatar
Napalm
Posts: 70
Joined: 01 Nov 2016, 11:10
Location: Vantaa

12 Nov 2016, 10:56

Viikon päästä 4.vuosijuhlalähetys ja konseptimyyntiin tulee myös kaappari/valtaus alus Esperia Prowler.
Hintaakin on vain 527$ veroineen meille suomalaisille.

HUOM! hinta todennäköiseti ei sisällä itse peliä, vaan kyseessä on add-on ship.
Montako laitetaan?
Image

User avatar
Miika
Posts: 196
Joined: 08 Nov 2016, 17:49

12 Nov 2016, 11:08

Tässä hieman lorea Esperia Prowler-aluksesta:
"Esperia Prowler – Named after the UPE military designation, the Prowler is a modernized version of the infamous Tevarin boarding craft from the First Tevarin War. With the recent discovery of the lost Tevarin planet in Kabal System, Esperia’s engineers were given unmitigated access to examine the preserved ships found in several of the caches, before meticulously recreating the design choices. The Prowler’s effectiveness as a rapid personnel deployment vehicle was mainly due to its silence. The boarding was constructed using a variety of techniques to minimize its signatures and get close to unsuspecting vessels before quickly deploying their boarders via EVA. With the updated Prowler model, you will find the perfect fusion of two culture: the elegance and effectiveness of the Tevarin war machine combined with the reliability of modern UEE technology. (While lacking some of the upgrades of the modern version, vintage Tevarin-built Prowlers restored for modern spaceflight are prized by owners lucky enough to locate them.)" - lähde

En koskaan ole oikein ymmärtänyt ongelmaa alusten hintojen suhteen. Kyseessä on kuitenkin pelin tukeminen, eikä niinkään aluksen ostaminen. Paljon mukavampaahan se on ostaa pelin sisällä pelaamalla, kuin oikealla rahalla. Tämän takia alusten ostamista ei voikaan suositella kuin pelin tukemisen kannalta.
Korkeilla hinnoilla voidaan säädellä myös alusten määrää itse pelissä. Tottakai CIG tekisi enemmän rahaa myymällä aluksia muutamalla kympillä, mutta samalla rikkoisivat pelin.

User avatar
Miika
Posts: 196
Joined: 08 Nov 2016, 17:49

15 Nov 2016, 09:27

Kuten Napalm tuossa jo mainitsi, niin tällä viikolla on Anniversary Livestream, joka on yksi neljästä vuosittaisesta Star Citizen streamista (Gamescom, CitizenCon, Anniversary Livestream, Holiday Livestream). Tämän takia Around the Verse ja Reverse the Verse jäävät tällä viikolla pois - aikataulu.

Pariin tuntiin mahtuu tietysti kaikenlaista, mutta varmaan odotan itse eniten, että nähtäisiin vaikka päivitetty The Morrow Tour -demo (Squadron 42) ja että Star Citizen PU Alpha 2.6.0 tulisi Evocati-ryhmälle testattavaksi. Sen verran monta blocker bugia oli kuitenkin vielä viime viikolla, että luultavasti Alpha 2.6.0 joudutaan odottelemaan vielä jonkin aikaa.

User avatar
Miika
Posts: 196
Joined: 08 Nov 2016, 17:49

18 Nov 2016, 07:15

twitter: "What will we be playing? We'll give you 2.6 guesses, but you'll only need one."

twitter: "Tune into http://twitch.tv/starcitizen tomorrow at 9am PST before the livestream. We're going to have ourselves a good old fashioned LAN party."

Valmistautumista: kuva 1 - kuva 2

Hienoa nähdä, että CIG esittelee aina pelinsä livenä, vaikka kyseessä olisikin varhainen Alpha-versio ja peli poksuisi ja paukkuisi demon aikana.

Pieni tarkennus PU Alpha 2.6.0 PTU julkaisemisesta.

---------- Viikon 46 lore ----------

StarWatch: Time to Talk Tevarin!

Esittelyssä Kabal


User avatar
Miika
Posts: 196
Joined: 08 Nov 2016, 17:49

18 Nov 2016, 23:38

Erinomainen show ja ylitti ainakin omalta osaltani kaikki odotukset reilusti.

CIG jakaa jatkossa myös sisäisen aikataulunsa: Production Schedule Report

Sen verran monta videota pistivät jakoon, että parempi jakaa koko setti yhden linkin kautta:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... OBfojoIpWk

CIG: "This is the first iteration of the official Star Marine and alot of things will be addressed/tweaked to make this module a more "tactical" experience for our player base. The map we played on was designed for more than 5v5 players, so in order to cap all 4 points we had to sprint pretty much the entire time AND all the players were SUPER excited to just go balls to the wall (I'm not gonna lie, I was just running and spraying bullets at everyone I saw because I was SUPER pumped and hyper). We are aware of the too much sprinting being an issue and has been talked over, We are also working towards encouraging players to go into cover, vault over objects, and stick together. So we will make adjustments to make Star Marine thrilling, exciting, and tactical as pitched :) We'll get it!"

Esittelivat myös Tevarin-rodun panssarin ulkonäön:
Image
Image

Chris Roberts kirjoitti viestin pelin tukijoille: Letter from the Chairman
Last edited by Miika on 25 Nov 2016, 23:05, edited 1 time in total.

User avatar
Napalm
Posts: 70
Joined: 01 Nov 2016, 11:10
Location: Vantaa

19 Nov 2016, 09:04

NETWORK
The progress overall is really good thus far, the Network now works for all scenarios, including: connecting to different map, or map with different object containers.
Server-side changes for disconnects, refactoring and bug fixing remaining
Network also need to take the entity updates and Gamerules changes so that they integrate.
We would expect that there will be some engine lobby changes that need simplified so that the mega map works with the backend servers
This is complex code and new territory. ETA 8th December


Eli kuukauden päästä voidaan todeta jotain tai sitten odotellaan lisää.
Image

Post Reply