Destiny peliseuraa (PS4)

Kaikenlainen peliaiheinen keskustelu alustaan tai vuosilukuihin katsomatta.
Justeboy
Name: Juha
PSN: Justeboy

22 Nov 2016, 05:58

Heips kaikille,

Koska real life -kavereistani ei oikein pelaajia löydy, ajattelin tulla tänne ovia kolkuttelee, kun yhteisöllinen pelaaminen jonkun verran kiinnostaa. Destinyä voisi olla jälleen kiva kokeilla sellaisessa mukavan rempseässä porukassa. Destiny-kokemusta itselläni on alkuperäisen version julkaisusta ja sitten tuli Taken Kingin myötä lämmettyä hetkeksi uudelleen. Nyt en kuitenkaan yli puoleen vuoteen ole käynnistänyt peliä eikä Rise of Ironia ainakaan vielä ole hankittuna. Elättelen hieman toiveita, että PS Storen Black Friday tarjouksista tulisi vastaan. Jos porukkaan mahtuu, voisin mahdollisesti ensi viikonloppuna tulla testailee, miten sitä kohtaloa koetellaan.
Image

Justeboy

25 Nov 2016, 23:24

Justeboy wrote: Elättelen hieman toiveita, että PS Storen Black Friday tarjouksista tulisi vastaan.
No olihan se siellä 30 euron hintaan. Ainoastaan herää kysymys, toimiiko tuo Destiny Collection Upgrade nyt sitten ilman pelilevyä pesässä. Voisin vielä yhden satsauksen Destinyyn perustella itselleni, jos saisin unohtaa kiekot kaappiin. Nopean googlauksen perusteella näin tuo Storessa myytävä upgrade-versio toimisi. Voiko joku varmistaa?
Image

psaijai
Site Admin
Website: http://www.psaijai.net
Name: Jani Kärkkäinen
Live: psaijai
Nintendo: psaijai
PSN: Meowtaru
Steam: psaijai

25 Nov 2016, 23:49

Kyllä se toimii. Itse ostin tuon paketin silloin. Tosin jos olet asentanut koneelle Destinyn levyltä, niin se vaatii sitten levyn sisään vaikka ostaisi tuon paketin ja lataisi lisäosat. Jos haluat pelata ilman levyä, niin täytyy poistaa levyltä asennettu Destiny asennus ja ladata, eli asentaa uudelleen Storen kautta. Eli sieltä tulee useita kymmeniä gigatavuja tavaraa, joten yöksi kannattanee jättää latautumaan.

Anorac
Name: Anselmi
Live: Anorac
PSN: Bansku67
Steam: Anorac

27 Nov 2016, 16:46

Ite ostin aikoinaan Taken kingin jostain alennusmyynnistä, mutta jäi silloin kesken kun ei löytynyt peliseuraa. Elikkä jos täältä löytyy porukkaa jotka ovat palanneet pelin pariin, niin lisäilkää bansku67. Työn ja iltalukion takia pelailen pääsääntöisesti viikonloppuiltaisin ja satunnaisesti muina vapaapäivinä, mutta ehkä satutaan linjoille joskus samoihin aikoihin ;)

Justeboy

28 Nov 2016, 16:47

psaijai wrote:Kyllä se toimii. Itse ostin tuon paketin silloin. Tosin jos olet asentanut koneelle Destinyn levyltä, niin se vaatii sitten levyn sisään vaikka ostaisi tuon paketin ja lataisi lisäosat. Jos haluat pelata ilman levyä, niin täytyy poistaa levyltä asennettu Destiny asennus ja ladata, eli asentaa uudelleen Storen kautta. Eli sieltä tulee useita kymmeniä gigatavuja tavaraa, joten yöksi kannattanee jättää latautumaan.
Kiitti vinkistä. Viikonloppuna latailin paketin ja tosiaan toimii nyt pelkkänä latauksena. Mun parhaat guardianit näyttävät jääneen noin 300 light levelin tasolle. Jotain niiden kanssa pitäisi puuhata.
Anorac wrote:Ite ostin aikoinaan Taken kingin jostain alennusmyynnistä, mutta jäi silloin kesken kun ei löytynyt peliseuraa. Elikkä jos täältä löytyy porukkaa jotka ovat palanneet pelin pariin, niin lisäilkää bansku67.
Heitän sulle kaveripyyntöä tässä piakkoin.
Image

sarpale
Name: Sari Sarpale Jokinen
PSN: Sarpale666

28 Nov 2016, 18:26

Peliin palattua olin pikkasen äimänä, kun violettia kamaa alkoi tipahdella 3 defensen voimalla, että mitähän hittoa pelissä on tapahtunut
Sitten mulle selvennettiin, että nämä alhaisten speksien kamat on tarkoitettu sitä "yhteyttämistä" varten, eikä suinkaan käyttöön sellaisenaan
Light level myös hippasen yli 300, joten jotain räväkämpää tarvitaan niskaan.

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

psaijai
Site Admin
Website: http://www.psaijai.net
Name: Jani Kärkkäinen
Live: psaijai
Nintendo: psaijai
PSN: Meowtaru
Steam: psaijai

28 Nov 2016, 21:38

Siitä vaan pelaamaan. Light leveliä tulee kyllä kun etenee. Droppeja saa ihan jatuvasti. Itsellä on nyt kaikki kolme hahmoa 386 joten Raidivalmiudessa ollaan. :D Huomenna tosin FFXV hakemaan, joten siihen uppoaa nyt taas tovi. Voi huhuilla kuitenkin, jos tarve jotain tulla tekemään ja erityisesti jos Nightfallia tai muuta yhteistyötekemiseen löytyy porukaa johonkin sovittuun aikaan. :)

AmToUs
Name: Tume

12 Dec 2016, 22:29

Moikka Destinyn pelaajat :)

Olen pelannut Destinyä, mutta siitä on AIKAA! Ja paljon. Mutta juuri hommasin 30 euron edestä tätä huumetta ja aina säännöllisin väliaijoin saattaisin kaivata peliseuraa, joten jos haluatte pelailla yhdessä niin harvoin kaveria löytää nimimerkiltä TumeT :)

Mikki löytyy ja olisi kiva höpistä muitten Destiny narkkien kanssa ;)

Btw tämä on ensimmäinen Nelinpeli -foorumin julkaisuni joten fanfaarit? olisi paikallaan :D!

Justeboy

04 Apr 2017, 20:33

Kokeilenpa vielä kepillä jäätä ja huhuilen tuon loppusyksystä Destinyä kohtaan heränneen kipinän perään. Onko meitä vielä? Eli saisimmeko tähän ilmoittautumaan mukavan pienen joukon, jolla puristettaisiin ekan Destinyn viimeiset mehut talteen? Olen tässä noin viikon verran tahkonnut peliä ja onhan se maistunut. Jos kävisi niin hyvä tsägä, että jopa kuusikin guardiania tähän kerääntyisi, voisi ottaa yhteiseksi tavoitteeksi esim muutaman raidin päihittämisen. Itse myös voin mielelläni tarjoata supporttia jollekulle, joka tuntee tarvitsevansa vielä lämmittelyä tulevia isompia koitoksia varten.
Image

Post Reply