Nelinpelin kesämiitti 2017

Nelinpelin tapahtumainfot ja muut tärketä tiedoitukset.
Ukkosenjumala
PSN: Ukkosenjumala

28 May 2017, 18:58

Jokuaga wrote:
23 May 2017, 18:27
Ainakin alustavasti kiinnostais. Onko Oulusta/läheltä/siitä ohi mahdollisesti tulossa muita? Auto ois nasta ja itse voin bensakuluihin osallistumisen lisäksi myös ajaa. Junallakin toki pääsee.
Tää on mahdollisuus mullekin. Aisa ei ole vielä ratkennut, mutta pistetään korvan taakse.

Ukkosenjumala

29 May 2017, 14:18

Tuli mieleen, että entäs sellaiset jotka ei kertakaikkiaan voi/pysty/kykene syystä X ilmoittautumaan kesäkuun alkuun mennessä pääseekö paikalle, mutta selviääkin myöhemmin että tsäänssit iski ja olis hirvee hinku päästä paikalle? Onko toi kesäkuun alku ihan aikuisten oikeasti viimeinen mahdollisuus vai olisiko jotain ylimääräistä rimpuloinnin varaa esim. parin viikon verran?

Ottakaa tämä selventävänä kysymyksenä eikä minään itkupotkuraivarina. Asioiden suunnittelu on oikeasti ainakin mulle helpompaa tarkalla päivämäärällä, koska toi "kesäkuun alku" meinaa mulle liukuvasti ainakin viikon verran ko. kuun puolelle.

raina
Website: http://raina.kapsi.fi/
Steam: Luoti-Lasse

30 May 2017, 00:24

Ukkosenjumala wrote:
Jokuaga wrote:
Ainakin alustavasti kiinnostais. Onko Oulusta/läheltä/siitä ohi mahdollisesti tulossa muita? Auto ois nasta ja itse voin bensakuluihin osallistumisen lisäksi myös ajaa. Junallakin toki pääsee.
Tää on mahdollisuus mullekin. Aisa ei ole vielä ratkennut, mutta pistetään korvan taakse.
Hep, Oulu ja auto löytyy. Junakin kävi mahdollisuutena mielessä, mutta matka näyttäisi kestävän pidempään ja vaihtoja vähintään se 1.

Jokuaga
PSN: Jokuaga
Steam: Mr. Donkeyballs

30 May 2017, 19:51

raina wrote:
Ukkosenjumala wrote:
Jokuaga wrote:
Hep, Oulu ja auto löytyy. Junakin kävi mahdollisuutena mielessä, mutta matka näyttäisi kestävän pidempään ja vaihtoja vähintään se 1.
Tällä tiedolla uskallan sit ilmottautua mukaan

Ukkosenjumala

30 May 2017, 20:09

Jokuaga wrote:
30 May 2017, 19:51
raina wrote:
Tällä tiedolla uskallan sit ilmottautua mukaan
Mulla ratkeaa lähteminen Oulusta ihan lähipäivinä.

psaijai
Site Admin
Website: http://www.psaijai.net
Name: Jani Kärkkäinen
Live: psaijai
Nintendo: psaijai
PSN: Meowtaru
Steam: psaijai

31 May 2017, 08:02

Ukkosenjumala wrote:
29 May 2017, 14:18
Onko toi kesäkuun alku ihan aikuisten oikeasti viimeinen mahdollisuus vai olisiko jotain ylimääräistä rimpuloinnin varaa esim. parin viikon verran?
Ei ole mitään tarkkaa päivää laitettu. Kesäkuun alku on siis alustavien ilmoittautumisten aikataulu, joita toivon mahdollisimman monta. Alustavien ilmoitusten mukaan säädän lopullisen hinnan, jonka tulen osallistumisesta vaatimaan. Tappiolle kun tästä en halua itse jäädä. :) Toki samalla annan mahdollisuuden varata paikan jo hyvissä ajoin, jotka haluavat mukaan tulla. Lopullinen ilmoittautuminen ja paikan varaaminen on kuitenkin se rahan näkyminen tilillä. Kun se vaihe alkaa, niin ilmoitan siitä erikseen foorumilla.

Myöhemminkin siis tottakai voi ilmoittautua mukaan, jos tilaa vielä on. Majoituspaikkoja kun on se 36 maksimissaan. Toki jos majoittuu muualla, niin ei miittipaikalla käymistä kukaan estä.

Nyt on vajaa 20 henkilöä mukana, joten kyllä tämä ainakin toteutetaan. Noin 20 henkilöä oli mini, joka tarvitaan, jotta edes tuo 50 euron summa on mahdollinen. Näillä ilmoittautumismäärillä hinta on todennäköisesti 40 ja 50 euron välimaastossa.

Ukkosenjumala

31 May 2017, 10:14

psaijai wrote:
31 May 2017, 08:02
Ei ole mitään tarkkaa päivää laitettu. Kesäkuun alku on siis alustavien ilmoittautumisten aikataulu, joita toivon mahdollisimman monta.

Myöhemminkin siis tottakai voi ilmoittautua mukaan, jos tilaa vielä on. Majoituspaikkoja kun on se 36 maksimissaan. Toki jos majoittuu muualla, niin ei miittipaikalla käymistä kukaan estä.
Ok, kiitos tarkennuksesta. Oma paikallepääsy varmistuu kuluvan viikon aikana.

ShaRunKata

01 Jun 2017, 15:52

Lomake täytetty, että mukana ollaan! Voisko tuon tarkan paikan jo saada selville? Itsellä tarkoitus ajella Keuruulta paikalle, joten kyydissä mahtuu 2-3hlö vähän tavaramäärästä riippuen.

Justeboy
Name: Juha
PSN: Justeboy

05 Jun 2017, 15:49

Kyllä se vaan kiinnostais ja houkuttais. Olisi nimittäin tämä miitti omassa maakunnassani. Täytyy silti harkita, sillä vielä tuolloin perjantaina en ennättäisi paikalle iltatöiden takia. Ja viitsiikö sitä keneltäkään toiselta viedä osallistumispaikkaa oman puolittaisen osallistumisen vuoksi. Seurataan tilannetta.

dm (ei se kauppa)
Steam: dm Gold Pro Plus Deluxe Edit.

05 Jun 2017, 17:16

Mukana ollaan!

Miten muut pk-seudulta tulevat meinaa matkustaa paikalle? Saatan ehkä saada auton käyttöön, mutta jos julkisilla päädyn tulemaan, niin pitääkö loppumatka taittaa kävellen/taksilla? :D En nyt muista oliko tuosta puhetta podcastissa.

Niin ja kiinnostaako ketään pelata stepmaniaa? Mulla on tollanen tanssimatto mallia prisma--50e, et jos joku tuo sille kaverin, niin voidaan tykitellä dueleita (olen aika huono matolla, näppis tutumpi). Entä löytyykö tuota varten hdmi-telkkaria tai äänentoistoa?

Post Reply