4P risteily! - Kiinnostusta moiseen?

Nelinpelin tapahtumainfot ja muut tärketä tiedoitukset.

Lähdetkö mukaan, jos 4P risteily järjestetään?

Kyllä, alle 50 euron hinnalla
4
12%
Kyllä, yli 50 euron hinnalla
12
36%
Kyllä, yli 100 euron hinnalla
10
30%
En, jään maihin ja olen *****
7
21%

Total votes: 33
Jokuaga
PSN: Jokuaga
Steam: Mr. Donkeyballs

28 Nov 2016, 11:31

RazielFin wrote:Oulusta Lähtis reissuun kans mun puolesta 2 henkilöä. Onko muuten Oulussa muita nelinpelin kuuntelijoita/katsojia, olis kiva tutustua? :)
50e tai vähän päälle vois olla soppeli hinta risteilylle.

Onhan meitä. Irc-kanavalla on aktiivisia ainakin neljä. Mitä taas risteilyyn tulee niin vähän voi olla hiljaista Oulusta lähtö minun osaltani. Täältä kun lähtee minnekkään niin budjettiin saa äkkiä lyödä pari sataa lisää.

RazielFin
Name: Jani Fingerroos
PSN: FinRaziel_90
Steam: jantura

28 Nov 2016, 17:58

Jokuaga wrote:
RazielFin wrote:Oulusta Lähtis reissuun kans mun puolesta 2 henkilöä. Onko muuten Oulussa muita nelinpelin kuuntelijoita/katsojia, olis kiva tutustua? :)
50e tai vähän päälle vois olla soppeli hinta risteilylle.

Onhan meitä. Irc-kanavalla on aktiivisia ainakin neljä. Mitä taas risteilyyn tulee niin vähän voi olla hiljaista Oulusta lähtö minun osaltani. Täältä kun lähtee minnekkään niin budjettiin saa äkkiä lyödä pari sataa lisää.

Ite en oo oikee irc-kanavalle innostu lähteen. Mut mietin että jos täältä Oulusta sais sit jonkinlaisen kimppakyydin aikaseksi nii ei tulis niin kalliiksi :)

psaijai
Site Admin
Website: http://www.psaijai.net
Name: Jani Kärkkäinen
Live: psaijai
Nintendo: psaijai
PSN: Meowtaru
Steam: psaijai

28 Nov 2016, 21:40

Onnibussilla yökyydillä oon käyny Helsingistä Ouluun ja takaisin yhteensä 20 eurolla. VR:llä varmaan myös mukavia tarjouksia, joten kyllä sieltäkin saattaa päästä ihan kohtuu hintaan.

RazielFin
Name: Jani Fingerroos
PSN: FinRaziel_90
Steam: jantura

29 Nov 2016, 00:32

psaijai wrote:Onnibussilla yökyydillä oon käyny Helsingistä Ouluun ja takaisin yhteensä 20 eurolla. VR:llä varmaan myös mukavia tarjouksia, joten kyllä sieltäkin saattaa päästä ihan kohtuu hintaan.
Jep, Onnibussilla on kyl halpa huristella Helsinkiin :)

Napalm

29 Nov 2016, 04:07

Napalm wrote:ooh SEVEN
+ avec
Lunnolliseti oma hytti pitäs olla, eikä mitään commuuni hyttiä. ;)
Ja oman hytin maksan kyllä sen +100€ päälle, eli vähän organisointia vaatii järjestäjältä.
Image

raina
Website: http://raina.kapsi.fi/
Steam: Luoti-Lasse

29 Nov 2016, 11:43

+1 Oulu, +1 kinostus.

Jokuaga
PSN: Jokuaga
Steam: Mr. Donkeyballs

29 Nov 2016, 11:59

psaijai wrote:Onnibussilla yökyydillä oon käyny Helsingistä Ouluun ja takaisin yhteensä 20 eurolla. VR:llä varmaan myös mukavia tarjouksia, joten kyllä sieltäkin saattaa päästä ihan kohtuu hintaan.
Arvostan yöuniani. Bussissa semmoisia ei saa ja VR:n makuupaikat tuppaavat olemaan hotelliyön luokkaa. Toki jos oikeasti hyvissä ajoin saadaan aikataulusta tietoa niin lentäen pääsee muutamalla kympillä suuntaansa.

psaijai
Site Admin
Website: http://www.psaijai.net
Name: Jani Kärkkäinen
Live: psaijai
Nintendo: psaijai
PSN: Meowtaru
Steam: psaijai

07 Dec 2016, 08:48

Kiitos vastauksista! Kyllä tätä lähdetään jollain tavalla viemään eteenpäin. :) Palaillaan asiaan mahdollisimman pian ensivuoden puolella.

Locked