Leffakuumotukset

Elokuvat ja sarjat. Mitä sinä viimeksi katsoit Netflixistä?
Ukkosenjumala
PSN: Ukkosenjumala

11 Nov 2016, 10:53

Leffoja tulee ja menee, mutta mikä kuumottaa just nyt?

Mulla se on avaruusagentti Valerian. Eka teaser trailer tuli ihan vasta.

Wasara
Website: http://www.nelinpeli.com
Name: Jason Ward
Live: Wasara
PSN: Wasara
Steam: Wasara

11 Nov 2016, 19:29

Tositarina Desmond Dossista, yhdysvaltain armeijan ensimmäisestä rintamalla palvelleesta aseistakieltäytyjästä. Olen diggaillut jokaisesta Mel Gibsonin ohjaustyöstä suunnattomasti ja aihe vaikuttaa poikkeuksellisen kiintoisalta. Eipä haittaa sekään, että leffaa on hehkutettu posket lommolla joka arvostelussa ja elokuva sai päätyttyään 10 minuutin aplodit Venetsian elokuvajuhlilla.

Uhvot tulloo ja helemat paukkuu. Kuuleman mukaan kyseessä on parikin pykälää viipyilevämpi ja maltillisempi tähtivierailu kuin yleensä, ja trailerien perusteella luvassa on ainakin visuaalisesti päräyttävä kokemus. Varovaisen optimistisin mielin liikenteessä.

Jokaisen trailerin myötä intokiima kasvaa kasvamistaan. Toivottavasti ne Disney-pakotteen alla tehdyt uusintakuvaukset keveyden lisäämisen nimissä eivät ole nakertaneet leffan perustuksia liian terävin hampain.
--= “We travel not to escape life, but for life not to escape us.” =--
--= jason@nelinpeli.com =--

Zousi
Live: Zousi

11 Nov 2016, 22:37

No niin, siinähän se loppuvuoden kovin leffatripla jo tulikin. Hacksaw Ridge, Arrival ja Rogue One tulevat taputtamaan olkapäähän siihen malliin, että jalat saadaan kipittämään kohti elokuvasaleja. Kahdella ensiksi mainitulla elokuvalla jo niin hyvää tykkäyspöhinää tankissaan, että luottamuksen voi kyllä sanoa olevan luokkaa vakaa. Rogue Onen kohdalla ollaan vielä vähän siellä sumun keskellä, mutta toivotaan että sekin elokuvatapaus tulee tarjoamaan vähintäänkin hyvää jatkumoa klassikkosaagaan.

Mielenkiintoisia elokuvia on toki jo muitakin näköpiirissä, mutta nämä kolme nyt nousee ainakin näin tähän hätään ensimmäisinä mieleen.

Retriitikko

12 Nov 2016, 18:47

Wasara wrote:Olen diggaillut jokaisesta Mel Gibsonin ohjaustyöstä suunnattomasti
Omiin silmiin näytti vähän hassulta, että trailerissa mainostetaan "Braveheartin ohjaajan uutta elokuvaa". Voisi kuitenkin järkeillä, että Braveheart on sen verran vanha elokuva, että nyky-yleisölle relevantimpi assosiaatio olisi ihan vaan Mellun oma nimi. Mene ja tiedä.

Kong: Skull Island kiinnostaa varauksilla varustettuna. Tykkäsin viime kesän Tarzanin legendasta, eikä sekään kovin hääppöiseltä näyttänyt etukäteen. Kongissa on vähän samaa ensivaikutelmaa kuin siinä. Saas nähdä.
Haista sinä Lukas paska

Wasara
Website: http://www.nelinpeli.com
Name: Jason Ward
Live: Wasara
PSN: Wasara
Steam: Wasara

13 Nov 2016, 00:46

Retriitikko wrote:
Wasara wrote:Olen diggaillut jokaisesta Mel Gibsonin ohjaustyöstä suunnattomasti
Omiin silmiin näytti vähän hassulta, että trailerissa mainostetaan "Braveheartin ohjaajan uutta elokuvaa".
No, Gibson on edelleen monessa mielessä mustalistattu Hollywoodissa rikinkatkuisten lausuntojensa ja psykopaattisten toilailujensa ansiosta, ja toki laajan yleisön silmissä mies muistetaan lähivuosien osalta ennemmin rasististen ja ksenofobisten lainien latelijana elokuvantekijän sijaan. Mainosmiehet ovat melkoisen säikkyä porukkaa ja toki ihan ymmärrettävästi ollaan haluttu promootion keskittyvän itse elokuvaan eikä sen ohjaajan laajalti lööpitettyihin henkilökohtaisiin ongelmiin.
--= “We travel not to escape life, but for life not to escape us.” =--
--= jason@nelinpeli.com =--

Miika

13 Nov 2016, 09:40

Dokumentti on saatavilla nyt myös Blu-ray:na. Aihe, joka jäänyt itselleni erittäin pahasti varjoon ja jota koulussakin käsiteltiin äärimmäisen vähän jos ollenkaan. Odotukset dokumentin suhteen ovat todella korkealla. Hienoa että aiheesta on tehty dokumentti ja näyttäisi siltä, että jatkoakin on luvassa.

Miika

13 Nov 2016, 12:58

Vyöhyke-elokuva

"Strugaskyn veljesten kirjaan "Roadside picnic - Matka tienpientareelle" pohjautuva scifi-tarina vankilasta vapautuneesta "stalkerista", vyöhykkeen samoajasta, joka ottaa vastahakoisesti vastaan helpolta kuulostavan tehtävän. Velvollisuudentunnosta edesmennyttä kollegaa kohtaan vastaanotettu näennäisen yksinkertainen toimeksianto saa uusia ulottuvuuksia, kun suuremmat voimat sysäävät liikkeelle tapahtumasarjan, jota kukaan ei olisi voinut aavistaa etukäteen. Mikä onkaan salaperäisen "vyöhykkeen" ytimessä oleva salaisuus ja kuka sen löytää ensimmäisenä? Lainsuojaton "stalker" ja hänen suojattinsa, vai häikäilemättömästi omaa etuaan tavoitteleva, korruptoitunut vyöhykevartiolaitoksen upseeri alaisineen? Kilpajuoksu on alkanut!"

Ukkosenjumala
PSN: Ukkosenjumala

25 Nov 2016, 20:04

Hokasin, että Rogue Oneen on alle kolme viikkoa. Ei mulla muuta.

Khajanan
Name: Janne Ollikainen
Live: sako3081
Steam: Nikke Knatterton [FIN]

25 Nov 2016, 22:31

https://youtu.be/-H1Ii1LjyFU
Tän hetken odotetuin leffa on joulukuun alussa suomessa ilmestyvä "Yön eläimet"
Oon yrittäny pitää itteni mahdollisimman hyvin pimennossa kyseiseltä leffalta.
Trailerin ja yhen arvostelun oon vaan nähny ja enempää ei tarvii nähdäkkään. :?:
Last edited by Khajanan on 25 Nov 2016, 22:39, edited 3 times in total.
Nelinpeli uskovainen vuodesta 2013 || 1999 || Hyvinkää || Pelialustat: Ps4, Ps3, Ps2, Ps1 Xbox one, Xbox 360, Xbox, Wii U, Wii, Nintendo Switch, PC || Now playing: Far Cry 5 ||

Khajanan
Name: Janne Ollikainen
Live: sako3081
Steam: Nikke Knatterton [FIN]

25 Nov 2016, 22:33

https://youtu.be/-H1Ii1LjyFU
Tän hetken odotetuin leffa on joulukuun alussa suomessa ilmestyvä "Yön eläimet"
Oon yrittäny pitää itteni mahdollisimman hyvin pimennossa kyseiseltä leffalta.
Trailerin ja yhen arvostelun oon vaan nähny ja enempää ei tarvii nähdäkkään. :?:
Nelinpeli uskovainen vuodesta 2013 || 1999 || Hyvinkää || Pelialustat: Ps4, Ps3, Ps2, Ps1 Xbox one, Xbox 360, Xbox, Wii U, Wii, Nintendo Switch, PC || Now playing: Far Cry 5 ||

Post Reply