119 - Suomalaiset samurait

Nelinpelin kastikkeiden jaksokohtainen kommentointi.
Post Reply

Tundra
Name: Lassi
Steam: Tundra

25 Apr 2017, 22:36

Jälleen kerran hyvä jakso jätkiltä, jatkakaa samaa rataa!

Olen samaa mieltä Parasta juuri nyt -osiossa olleesta Mikan Nintendo Switch puheista. Itselleni Switch on jo käytännössä siellä "suosikkipelialustoissa", koska se nimenomaan hoitaa sen oman tonttinsa hyvin: pelaa peliäsi missä tahansa ja milloin vain samalla laitteella.

PS4:n ja Vitan välinen Remote Play ollut itselleni pettymys. Eniten Remote Play -kokeiluja yritin viimeeksi Phantom Painin julkaisun aikoihin, mutta eihän siitä tullut yksinkertaisesti mitään. Sinällään tämä jäi harmittamaan, nimittäin olisin mielelläni pelaillut MGSV:tä muuallakin (ja edelleen pelaisin, jos olisi kunnolliset mahdollisuudet). Jos Switch olisi ollut pari vuotta sitten ja MGSV olisi saapunut myös kyseiselle konsolille, niin en olisi tosin sitä heti hankkinut Nintendon uutukaiselle, vaan jollekin muulle alustalle. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö olisi voinut silti myöhemmin hankkia MGSV:tä Switchille matkoja varten. Selityksen tarkoituksena ei ollut herätellä toiveita Phantom Painin Switch -versiosta, vaan ylipäätään nostaa esille joidenkin pelaajien halukkuus viedä monet omat suosikkipelinsä helpolla tavalla sieltä kotisohvalta vaikka bussiin tai junaan. Switch on hieno askel tällaiseen toimintaan, joten Nintendolle plussat täältä suunnalta.

Tämän vuoksi olisin valmis hankkimaan useita kolmannen osapuolen pelejä (isoin kriteeri pelin tyyli) nimenomaan Switchille jopa heikomman ulosannin kustannuksella; fakta kun kuitenkin on, että Switchissä on silti sen verran tehoa, että se jaksaa pyörittää niitä ihan näyttäviäkin pelejä (vaikka esimerkiksi mitään Horizon Zero Dawnin kaltaisia silmäkarkkeja ei tulla näkemään). Toivottavasti kesän E3 -tapahtuma on suotuisa Switchille juuri isomman luokan pelien suhteen.
"La Li Lu Le Lo"

wildlag

26 Apr 2017, 20:23

Tuossa katsoin tori. Ja ylläri pylläri nintendo classic mini löytyi hintahaitarista 200-450e mutta joo, Flash tuli itse myös katsottua ja gutaata oli.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla

Unluckymonster
Name: Joonas
Steam: Unluckymonster

01 May 2017, 13:10

3:54
Juu kyllä ehdottomasti 4peli-yhteisön exclusive päivään Tampereeen pelimuseossa tulisi vaikka Turusta asti. :!:

4:53
EN PELAA CS:ää tai DOTAA! :lol: Mut joo ei mitään konepaikkoja meinattu varata vaan nimenomaan juuri vierailijoina meinattiin tsiikaa tapahtuma ja 2-kympisiä ollaan joten voidaan minun puolesta mennä baariikin jos haluaa.

5:16
Jos Mika haluaa Ubiähkyilä 36 kertaa saman objektin niin mikäs siinä Mafia 3:sta pelatessa. Itse pelasin Mafia 3 demon ja totesin "tähän on hyvä jättää."

Sen sijaan Dishonoredin toisen DLC voisi hoidella pois alta. :roll:

EDIT: Kaveri ei ollut tajunnut ottaa assemblyn päiviä vapaiksi töistään joten jää tämän vuoden Kesä-assu välistä. :cry:
Ehkä ensi vuonna onnistuu.
Unluckymonster created ArmA 3 SP missions collection:
https://steamcommunity.com/workshop/fil ... =676605738

Azure Templar Zaego
Steam: Zaego

18 May 2017, 10:40

20:15 En missannut Mikan Dark Souls referenssiä! Tuli nimittäin heti sama ihtelle mieleen kun kuuli sen nimen Abysswalker. :D Praise the Sun!

Post Reply